Aquest any ha estat la setena edició de la MOSTRA AUDIOVISUAL JOSEP MAIXENCHS organitzada per l’Escola Pia de Catalunya. Es tracta d’un concurs per cinemaníacs que premia vídeos en diferents categories: Videoart, videojoc, espot publicitari, documental i ficció.

Aquest curs hem inaugurat l’assignatura de cultura audiovisual a 3r d’ESO on s’hi ha treballat la fotografia, la publicitat, el vídeo i l’animació. Durant el segon trimestre i dintre del bloc de publicitat teníem un encàrrec molt clar: Crear un espot per sensibilitzar la societat sobre la problemàtica dels refugiats de Síria.

Vam presentar-nos al concurs il·lusionats però sabent que seria molt difícil ja que competíem amb alumnes de 2n de batxillerat i ens van seleccionar 2 anuncis per a la final!!!

Dijous passat vam anar a la gala d’entrega de premis, es van projectar tots els clips seleccionats al cinema i va arribar el veredicte final: L’anunci titulat “Reacciona” d’en Marc Olivon, en Jordi Quera i en Ferran Vinyoles de Terrassa guanyava la categoria d’espot!!

El premi ha estat un reconeixement a tota la feina que han fet els alumnes durant el curs, estem molt contents dels resultats i compte! Tenim molt de talent cinematogràfic… potser el proper premi serà a la gala dels Oscars!

Visiteu la galeria d’anuncis participants