Comiat  2n de Batxillerat

La nit del dijous 26 de maig vam compartir la celebració del comiat dels i les alumnes de Batxillerat. Ens enorgulleix que una nova promoció de Batxillerat hagi finalitzat l’etapa i encara més el fet de saber que inicien un nou projecte, ara ja fora de l’Escola.

Hem conviscut durant dos anys ben estranys, entre mascaretes i videotrucades. Però amb esforç i entusiasme hem aconseguit una graduació d’excel·lència; n’estem orgullosos. Al saló d’actes del carrer Col·legi ens vam aplegar alumnes, famílies i professors amb l’emoció a flor de pell.

Comiat 4t ESO

L’acte de Comiat de 4t d’ESO, com ja és tradició, l’organitzen els propis alumnes. Després de setmanes de preparació preparant vídeos i discursos arriba el moment de la veritat! Enguany ha estat un èxit. S’ha demostrat que els i les alumnes són uns molt bons organitzadors d’actes. Felicitats a tots i a totes!

Final de Curs a Primària

L’últim dia de curs tots i totes les alumnes de Primària van cantar plegats la cançó del Lema al pati de les Palmeres. Ha estat una manera d’acomiadar el curs i també de celebrar els 40 Anys de Lemes a l’Escola.

Per la seva banda, els alumnes de 6è que canvien d’etapa el proper curs, van fer un acte de comiat amb les famílies on no hi va faltar de res. Música, berenar i discursos emotius de les famílies, els i les  alumnes i els i les professores.

Comiat P5

Els nens i les nenes de P5 també canvien d’etapa el proper curs. Iniciaran un curs ben diferent en un altre edifici i entorn. Faran primària! L’acte de comiat va comptar amb les famílies i amb un espectacle molt participatiu on alumnes, famílies i mestres van gaudir-lo molt!

Espectacle Comiat de Curs a l’Escola

El grup vallesenc Toc de Retruc ens va fer l’espectacle BRUM al pati de les Palmeres el divendres 17 de juny. Una adaptació per tal de celebrar els 40 anys de lemes a l’Escola. Un repàs dels lemes que hem tingut al llarg de la història. Quants records, quantes cançons i vivències!