El pati de les Oliveres ha estat l’escenari de la festa de comiat de primària dels alumnes de 6è. Molts parlaments, regals i sorpreses n’han estat els protagonistes. Una festa conjunta de les famílies, els alumnes i els docents. Tots han tingut la seva representació en els parlaments.

La directora de primària, Cristina Roca, ha estat la primera en intervenir amb un discurs molt emotiu. Tot seguit els alumnes delegats de cada línia han llegit un text molt ben preparat en el que han repassat la seva trajectòria a l’escola. També una representant de les famílies i els sis mestres de sisè: Carme Burgos, Àngels Esteve, Eva Recasens, Maria Pérez, Joan Torras i Jaume Gironès; han tingut unes paraules sinceres i emotives pels seus alumnes i els han desitjat el millor de cara a la nova etapa.

Tots els alumnes han rebut de regal l’anuari de l’escola, una samarreta i una banda amb l’inscripció d’una paraula  pensada per a cada un d’ells. Les famílies també han fet un regal molt especial: la interpretació de la cançó “Vaig aprendre” del musical de “El Petit Príncep”. D’aquesta manera s’han donat per finalitzats els parlaments, les sorpreses i els regals i s’ha donat el tret de sortida a la part final de la celebració: el pica pica.