Una altra promoció de Batxillerat, final d’una etapa i l’inici d’un nou projecte, ara ja fora de l’Escola. Molts alumnes acaben una estada de quinze anys viscuts entre les palmeres de carrer Col·legi i Camí Fondo. Un munt de records i vivències s’acumulen al cap i al cor. D’altres, malgrat una estada més curta, formen ja també part de la nostra història de ple dret.

Al saló d’actes de carrer Col·legi es van aplegar més de 400 persones (alumnes, pares i professors) amb l’emoció a flor de pell. Sempre és el mateix, però sempre és diferent. El mateix espai, contingut similar, però alumnes diferents que singularitzen cada festa de comiat fent-la única.

L’acte va incloure xerrades de representants dels alumnes, representants de les famílies (Josep Rodríguez i Montse León) i la direcció de l’Escola (Cristina Roca i Josep Lluís Cerrudo). Però els protagonistes van ser tots i cadascun dels alumnes que van rebre l’anuari i la tradicional foto de promoció.

Durant l’acte es van lliurar tres premis als millors expedients de la promoció i tres més als millors treballs de recerca. Els tres millors expedients van ser els de l’Ivan Ortiz Sánchez, la Júlia Martínez Berrar i la Irene Fernández Rodríguez. Els tres treballs de recerca guardonats van ser els de l’Adrià Carrasquilla Fortes (“Construcció d’un robot multifuncional”), la Mercè Borràs Llonch (“Un festival de cartells”) i el Marc Gimeno León (“Automatització d’un telescopi amb Arduino”). Aquests premis no s’han d’entendre exclusivament a títol personal, sinó també com un reconeixement a tots els alumnes que han fet una bona feina al llarg de tots aquests anys en funció de les seves possibilitats.

Per finalitzar es va poder veure un fotomuntatge fet amb un recull de fotos dels dos cursos de Batxillerat i l’actuació del grup Ohana, integrat en part per alumnes d’aquesta promoció. Un sopar fred al peu de les emblemàtiques palmeres va permetre compartir una agradable estona amb els alumnes i els seus pares. Només queda recordar als nostres ara ja exalumnes que deixen les aules però no de formar part de l’Escola, que volem i esperem que continuïn formant sempre part de la nostra Escola. Bona feina i bona sort a tothom!