La nit del dijous 29 de maig es va celebrar la festa de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat. Final de curs i comiat d’una altra promoció d’alumnes de batxillerat. El temps ha passat, com és habitual, molt ràpid. Al saló d’actes de carrer Col•legi es van aplegar prop de 350 persones (alumnes, pares, professors) per acomiadar a la promoció 2012-14 de Batxillerat.

Sempre és el mateix, però sempre és diferent. El mateix espai, contingut similar, però alumnes diferents que singularitzen cada festa de comiat fent-la única. Una festa senzilla, familiar i on els records i les emocions són l’ingredient principal. L’acte va incloure xerrades de representants dels alumnes, del professorat (concretament la Remei Margarit i el Josep Sampietro que van parlar en nom dels tutors de 2n de Batxillerat), l’AMPA (representada pel Josep Serra, pare d’una alumna de 2n de Batxillerat i amb un bagatge de 22 anys com a pare d’alumnes a l’Escola) i la direcció de l’Escola. Però els protagonistes van ser tots i cadascun dels alumnes que van rebre l’anuari de la promoció i la tradicional foto a les palmeres de Can Colapi (o la Pia). Durant l’acte es van lliurar tres premis als millors expedients de la promoció i tres més als millors treballs de recerca.

Reconeixement als treballs :

“Construcció d’un tren de levitació magnètica”
de ARNAU SINGLA MANAU
“Les marques blanques”
de MARIONA FITÓ MORERA
“Una passejada per la història de les matemàtiques”
de HELENA ALGUERÓ CASAS

Reconeixement als millors expedients:

Reconeixement al tercer millor expedient acadèmic a:
JORDI ARMENGOL ESTAPÉ
Reconeixement al segon millor expedient acadèmic a:
NEUS VINTRÓ MORERA
Reconeixement al primer millor expedient acadèmic a:
SERGI RODÀ LLORDÉS

Aquests premis no s’han d’entendre exclusivament a títol personal, sinó també com un reconeixement a tots els alumnes que han fet una bona feina al llarg de tots aquests anys en funció de les seves possibilitats. Com a final (quasi) de festa un recull de fotos dels dos cursos de Batxillerat i un sopar fred a sota les entranyables palmeres (aquets any la pluja ens ha respectat) amenitzat per un grup de jazz tocant en directe. Un cop compartida una agradable estona amb els alumnes i els seus pares, aquest han tornat a casa (suposem!) i els alumnes van allargar pel seu compte la festa (estem segurs!). Només queda recordar als nostres ara ja exalumnes que deixen les aules però no de formar part de l’Escola, que volem i esperem que continuïn formant sempre part de la nostra / vostra Escola. I que esperem que això ho sentin amb orgull, amb un orgull ben entès, amb l’orgull de qui s’estima el lloc on ha crescut i les persones que t’han intentat ajudar a créixer. I si mai necessiteu algú que us escolti, ja ho sabeu, aquí a l’Escola sempre trobareu un munt de gent disposada a fer-ho. Us desitgem de tot cor el millor. Aprofiteu la vida.