La setmana de l’11 al 15 de novembre per conmemorar la setmana de la Tolerància i el dia internacional de la UNESCO, la nostra escola s’ha adderit a la campanya de Mútua General de Catalunya. Aquesta entitat donarà un euro per cada grua de paper ( origami ) feta per un alumne, professor, mare, pare… de l’escola. És per això que els alumnes del grup UNESCO de 3r i 4t d’ESO van rebre una formació d’una hora per aprendre a fer-los. Ells han estat els protagonistes d’aquesta activitat perquè són ells els qui han ensenyat als seus companys de 1r, 2n, 3r i 4t a elaborar-los a l’hora de Taller en Valors. A més a més, han tingut l’oportunitat d’ensenyar també als alumnes de 5è, 3r i 4t de primària.

Tot plegat una experiència molt enriquidora per grans i petits. Us animem a fer-ne a casa amb els vostres fills/es. A la porteria de l’escola podeu agafar un full per fer-ne i aquest enllaç on hi trobareu un video tutorial que us serà de gran ajuda si us decidiu a col·laborar en aquesta iniciativa. Un cop fets, els podeu dipositar a una caixa que deixarem a la porteria fins el 25 de novembre.

Hi ha una dita japonesa que diu que qui fa 1000 origamis té dret a demanar un desig, esperem doncs poder arribar a aquesta xifra amb la vostra ajuda.