Els nens i nenes de 3r de Primària hem acabat l’itinerari d’aprenentatge “Terrassa, una ciutat d’anunci” que té dos objectes d’estudi: conèixer Terrassa, i l’ús de les noves tecnologies. L’objectiu és que els nens i nenes, coneguin i estimin la seva ciutat i de passada, agafin més destresa a l’hora de gravar i editar videos.

També hem buscat que el projecte tingui una finalitat real i palpable, i és aquí on la cooperació amb Canal Terrassa ha estat de gran ajuda: els nens i nenes han pogut veure una part del seu producte final a la televisió! L’altra gran notícia d’aquest itinerari ha estat la visita de l’Alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, qui ha vingut a l’Escola a veure de primera mà els anuncis que hem fet sobre Terrassa.

Entre altres coses, els nens i nenes de 3r, hem conegut llocs, entitats… importants de la ciutat, i un cop coneguts ens hem especialitzat per aprofundir en ells. També hem treballat en la producció de vídeos (vestuari, muntatge…) per aconseguir crear l’anunci. Us en deixem alguns exemples:

Ha estat una gran experiència!