Els alumnes de 2n d’ESO presenten l’itinerari d’aprenentatge Existeixo, per tant consumeixo? en col·laboració amb l’Ajuntament de Terrassa

La mostra neix en el marc del projecte SUMMEM que es basa en el treball cooperatiu i la interdisciplinarietat com a eixos vertebradors. I l’objectiu de l’esmentada exposició ha estat el treball del consum responsable.

L’acte, conduït íntegrament pels i les alumnes, va comptar amb la presència del Tinent d’Alcalde de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Indústria i Ocupació de l’Ajuntament, Sr. Manuel Giménez, que va destacar la bona feina feta pels i les joves de l’escola i la importància de projectes com aquest al que va qualificar com a “palanca per al canvi” cap a una mentalitat més responsable de cara al consum.

També va fer intervenció el director de l’escola, Sr. Carles Cereceda, que va insistir en la necessitat de vincular els aprenentatges dels i les alumnes al seu entorn més immediat i per tant el vincle imprescindible amb Terrassa.

En acabat, autoritats, alumnes i famílies assistents a l’acte van poder observar amb detall l’exposició, que s’estarà a l’edifici del Vapor Universitari fins el dia 16 de gener. I a més, fer un tast de “L’Oli del Pati”, que prové de les oliveres situades al pati de l’escola i que un grup d’alumnes del nivell van recollir darrerament.