El dijous 24 de gener va ser un dia especial a l’edifici de l’escola de Camí Fondo. Els alumnes de 2n de Batxillerat van fer l’exposició oral del seu treball de recerca, culminant així el treball fet al llarg de dos cursos.

Distribuïts en sis tribunals han anat passant un rere l’altre per intentar sintetitzar en vint minuts el que ha estat la seva recerca. A cada tribunal dos professors valoraven les exposicions fetes pels alumnes davant un auditori format per alumnes de 1r i 2n de batxillerat i, aquest any com a novetat, alumnes de 4t ESO que han assistit com a públic.

Aquesta ha estat una nova experiència que creiem molt positiva i profitosa tant pels alumnes de Batxillerat com pels de 4t d’ESO. Nervis? Doncs, sí. Parlar en públic genera sempre un respecte, que no por, que els ponents, com passa cada any, han sabut controlar molt millor del que ells pensaven. Els temes exposats han estat de tot tipus i com a mostra us citem alguns : Les marques blanques, Construcció d’un termòmetre sòlid d’alumini, La dona la món casteller, Els somnis dels més petits, Una vida sense gluten, Determinació del ferro als aliments, Frankenstein a la literatura i la cinema, Les dones i el periodisme esportiu, La transparència dins l’art, Influència de la lluna en el creixement del cabell, Més enllà de la caducitat, Disseny d’un habitatge autosuficient, El cervell multitasca, Càlcul del radi d’un exoplaneta, El vestuari de la Passió d’Esparreguera, etc. Com podeu veure, tot tipus de temes a quin més interessant i que han captivat l’atenció de tothom.

Un cop acabat tot es respira tranquil•litat, els alumnes per haver-ho fet força bé en general i els professors perquè tota l’organització ha funcionat correctament. I ara a esperar la nova edició, la dels actuals alumnes de 1r de Batxillerat. Apunteu la data : 23 de gener de 2014. Sembla lluny, però . . . pregunteu als alumnes de 2n com passa de ràpid el temps!!!!