Delegats, delegades i representants de l’escola ens vam trobar amb l’alcalde, Sr. Alfredo Vega, i el Regidor de Solidaritat i Cooperació Internacional, Sr. Adriàn Sánchez, per donar-los a conèixer el projecte del lema d’enguany “Cap frontera, cap barrera”.

Hem impulsat i treballat el lema durant tot curs escolar, tal com van explicar els delegats i delegades de les diferents etapes, mitjançant diverses dinàmiques: a partir del conte Amic meu!, amb jocs de Rol, xerrades i conferències amb la col·laboració de l’ONG Open Cultural Center i també amb testimoniatges en primera persona de voluntaris i refugiats.

L’Alcalde ens ha felicitat per aquesta iniciativa i ens ha encoratjat a seguir treballant en aquest model de solidaritat per aconseguir un món més just.

Aprofitem l’avinentesa per convidar-vos a l’exposició sobre el lema “Cap frontera, cap barrera” que farem a la Biblioteca Central de l’11 al 23 de juny, en commemoració del dia 20 de juny “Dia Mundial de les Persones Refugiades” amb l’obra feta pels nens i nenes de P5, guanyadora del primer premi a La Festa de les Arts que porta per títol: Obrim la finestra al món.