La Dra.Juani Mesa fa més de 10 anys que ve a l’Escola a treballar les emocions amb famílies i docents de l’etapa d’Infantil. L’objectiu dels tallers és que mestres i famílies puguin treballar plegats els límits, els hàbits i l’educació emocional i social.

Dels 0 als 6 anys els nens i les nenes han d’agafar autoestima, han d’aprendre a parlar, a estimar i ser estimats, també els hàbits i els límits. En aquest últim punt, és en el que la Dra Mesa hi posa l’accent, perquè assegura que “les famílies donen molt d’amor, però no estableixen hàbits i normes clares”. En aquest sentit, als tallers que fa a l’Escola, la Dra Mesa explica com posar límits desde la part més afectiva i emocional, donant pautes a les famílies per dur-ho a terme i també fent treballs per grups amb casos pràctics.

En els tallers “Mucho Cariño y normas claras” es treballen les fortaleses i les debilitats de les famílies, que elles mateixes exposen. La doctora assegura que com a punts de millora de les famílies hi ha “la gestió de les rabietes, el poc temps per jugar i estar amb els fills i tenir més paciència”. La conclusió, segons la Doctora Mesa, és que “som uns pares i mares sobreprotectors i permissius”. Uns aspectes que la Dra Mesa  treballa i en dóna les eines de millora a les famílies.

Per a la Dra Mesa és molt important treballar les intel·ligències múltiples i la gestió emocional tant a l’Escola, on ja fa anys que s’hi treballa, com a casa.

Moltes gràcies Dra. Juani Mesa pels Tallers tant interessants! T’esperem el proper curs!