El 20 de febrer va tenir lloc al teatre de l’escola l’estrena de l’espectacle “Els colors de la música”, adreçat a nens de 2 i 3 anys i que ha estat produït completament a casa nostra pel professorat de l’escola i de l’Escola de Música.

Durant l’actuació el teatre es va omplir de llum, color i música i els nens i nenes que van assistir-hi van quedar bocabadats amb el so dels instruments i les explicacions de l’actor-conductor de l’espectacle, el Pep Pintor (Agustí Planas).

Les actuacions musicals van anar a càrrec de l’Angel Girón (trompeta), Oriol Guerrero (flauta i bateria), Xema Martínez (clarinet), Elisenda Prats (violí), Marta Pons (violoncel) i Carmen Ossorio (piano). L’estrena estava obert a la ciutat i va tenir una excel·lent acollida per part del públic que va omplir la sala i va gaudir de l’espectacle, especialment els més menuts.