El 25 de març les nostres alumnes de 6è: Berta Alfonso, Ana Bayona, Adriana Clapés, Sílvia Clapés, Natalia Fraile, Alba Matarín, Clara Martínez, Laura Nieto, Júlia Romeo i Bet Yuste ens han explicat el conte “ Una missió al Carib”.

Les alumnes de 6è: Berta Alfonso, Ana Bayona, Adriana Clapés, Sílvia Clapés, Natalia Fraile, Alba Matarín, Clara Martínez, Laura Nieto, Júlia Romeo i Bet Yuste han estat les responsables d’explicar-nos el conte “ Una missió al Carib”. Una història que han escrit elles mateixes i que comença quan un dia un grup d’amigues estant a la platja es troben una ampolla que conté un mapa. Les ganes de viure aventures les porta a emprendre un viatge a la recerca del tresor. A partir d’aquest moment comencen a succeir-se uns fets que les portaran a conèixer una tribu d’aborígens, creuar rius, endinsar-se a la selva… La magnífica representació i les anècdotes d’humor ens ha tret a tots moltes rialles i ens han fet passar una tarda entranyable.

En acabar les protagonistes han volgut compartir una part del seu tresor amb el públic; un esplèndid obsequi per a tots els assistents que ens ha deixat un molt bon record. Finalment han repartit el punt de llibre que ens ajudarà a recordar aquesta magnífica estona que hem compartit junts.

Enhorabona a totes per aquesta magnífica representació i moltíssimes gràcies per tanta il·lusió que ens heu transmès aquesta tarda.