El dimecres dia 30 d’octubre vàrem tenir la primera representació de l’Escoltem contes a la mediateca a càrrec dels nostres alumnes de 1r d’ESO: Enric Balmanya, Roger Fabra, Roger Martínez, Jan Modesto, Sergi Paüls, Steven Schuler, Miquel Sobrevia i Joel Solà amb el conte titulat Resolmisteris 4.

Al ser el quart capítol de la saga Resolmisteris es nota la seva experiència acumulada i la veritat és que, en general, no es van posar massa nerviosos. Com ja és habitual va ser un conte ple d’energia, aventures, viatges en el temps i bon humor. En definitiva ens van fer passar, com sempre, una estona molt divertida.

Val a dir que aquest grup de nois, que fins hi tot tenen pàgina web pròpia i que us animem a consultar-la, ha estat convidat el proper dia 9 de novembre a les sis de la tarda a fer la seva representació a la Biblioteca Central i no cal dir que hi esteu tots convidats.

Les nostres felicitacions a tots vuit!

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 20 de novembre.El conte té com a títol: Dos nenes perdudes al bosc a càrrec dels alumnes de 4t de Primària: Pere Amat, Júlia Escursell, Marc Grau i Mireia Jové.

Us hi esperem!