El dimecres 24 dabril vàrem gaudir tots plegats d’una altra sessió de l’escoltem contes a la mediateca. La representació va ser a càrrec dels nostres alumnes de 4t de Primària: Bet Cunill, Bet Gispert, Natàlia Fraile, Helena Iglesias, Júlia Más i Marta Tost, amb la col·laboració d’en Pau Tost amb el paper de narrador.

El conte es titulava “La mala sort a Tokio”, la història començava amb un número premiat d’un sorteig per un viatge a Tòquio , quina sort!! Una àvia i les seves nétes emprenien el viatge, amb avions, maletes, taxis, malediccions, accidents, robatoris, malentesos, en definitiva un munt d’aventures que van mantenir ben distrets al nombrós públic assistent.

Com sempre decorats i vestuari van anar a càrrec de les pròpies alumnes. Una vegada finalitzat el conte van repartir el ja habitual punt de llibre al fidel públic assistent.
Des de la mediateca agraïm i felicitem als nostres actors per la seva gran actuació i els encoratgem a continuar per aquest camí.
Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera i última sessió d’aquest curs que tindrà lloc el dimecres 29 de maig. El conte té com a títol: “Una trobada inesperada” a càrrec de: Queralt Caelles, Clàudia Cairó, Abril Juarez, Judit Rubio i Júlia Viu.
Us hi esperem!