Ahir dia 28 de novembre vam tenir la darrera sessió d’aquest 2016 de l’ Escoltem contes a la mediateca a càrrec de la mestra de Primària Anna Soler. El conte portava per títol “la Lluna està encostipada” i era una creació molt original d’un grup de mestres de l’escola.

L’Anna, acompanyada d’uns magnífics i dolços dibuixos fets per ella mateixa, ens va explicar les peripècies que passava la lluna quan es posava malalta per tal de no caure cel avall. Estrelles, núvols, estels amb cues de coloraines i fins hi tot globus aerostàtics ajudaven la lluna a que finalment, i com no podia ser d’una altra manera, es quedés al cel.

Els nens i nenes que van venir a escoltar el conte també van poder aprendre la cançó que havien creat els mestres de l’Escola fa una pila d’anys. Com que l’Anna sap fer de tot, vam tenir un final molt melòdic.

Moltes gràcies Anna per la genial estona que vam passar petits i grans i esperem comptar amb tu en futures ocasions.