El dimecres 19 de desembre vàrem gaudir tots plegats de la representació del conte nadalenc ”La història del Pare Noel” a càrrec de les alumnes de 6è B: Miriam Fabregat, Itziar Fontans, Nonna Guilà, Mariona Hernández, Laura Hinojo, Natàlia Torreglosa i Carla Torrella.

El conte inventat per elles mateixes, narra una història molt particular de la família del Pare Noel, que és molt original i divertida. No hi ha faltat un preciós decorat pintat per elles, capses de regals, i disfresses nadalenques; tot plegat va donar un toc de color a la seva estel·lar actuaci

ó. Petits i grans vàrem passar una bona estona i vàrem tenir l’honor que el Pare Noel ens repartís un punt de llibre amb la seva foto!
Des de la mediateca agraïm i felicitem a les nostres actrius per la seva gran actuació i les encoratgem a continuar per aquest camí.

Bon Nadal per a tots i totes!

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 30 de gener. El conte porta per títol ”La festa d’aniversari de la Maria” a càrrec de les nostres alumnes de 4t de Primària: Maria Alcaraz, Núria Carles, Marina González, Núria Escudé, Irene Hernández, Nona Pitarch, Helena Queralt, Lluna Riera i Júlia Tort.