Recentment hem pogut gaudir tots plegats de l’última sessió de l’Escoltem contes a la Mediateca d’aquest curs. La representació va ser a càrrec de les alumnes de 4B de Primària: Marta Duran, Nerea González, Vinyet Montull, Abril Puigsech, Alexandra Sánchez i Clàudia Sánchez. Amb els contes titulats: “La gallina Xica” i “Elmer”,

Les nostres alumnes van fer unes representacions molt distretes i plenes de color, cal dir que són totes unes grans actrius amb molt de talent, tal i com vam poder comprovar els assistents. No oblideu però que l´exitós resultat és fruit del seu esforç, bona feina i dedicació. Els contes van comptar també amb un atrezzo molt lluit i treballat!

Per acabar, van obsequiar als assistents amb el tradicional punt de llibre de record dels contes.
La nostra enhorabona a totes elles per aquesta representació tan genial que vàreu fer, esperem seguir comptant amb vosaltres en properes actuacions.

Moltes felicitats a totes sis per fer-nos-ho passar tant bé!

Des de la mediateca volem aprofitar l’avinentesa per agrair i felicitar a tots els que heu fet possible aquesta activitat durant aquest curs i desitjar-vos tan als actors com al fidel públic un molt bon estiu!

Esperem retrobar-vos el proper curs!