La primera actuació de l’any de l’Escoltem contes a la Mediateca va tenir lloc el dimecres 30 de gener, amb el conte titulat ”La festa d’aniversari de la Maria” a càrrec de les nostres alumnes: Maria Alcaraz, Núria Carles, Marina González, Núria Escudé, Irene Hernández, Nona Pitarch, Helena Queralt, Lluna Riera i Júlia Tort de 4t de Primària.

Va ser un conte inventat per elles mateixes, molt lluït, ple de color, de música, de ballaruca i de pijames!!

Davant d’una gran afluència de públic, les nostres actrius van fer una gran representació que va agradar moltíssim a petits i a grans.
Des de la mediateca agraïm i felicitem a totes les participants per la seva gran actuació, el conte se’ns va fer molt curt.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 6 de març. El conte porta per títol “Amagues alguna cosa?” i serà a càrrec dels nostres alumnes de 4t: Paris Asensio, Martí Codina, Paula Mulvaney, Hugo Muñoz i Paula Rodriguez amb la col•laboració de la Júlia Codina de 6è. Us hi esperem!!