Hem tingut la primera sessió de l’any de L’ «Escoltem contes a la Mediateca », que ha anat a càrrec de l’editora i escriptora Mia Cassany.

La Mia ens va explicar un conte que portava per títol «Els pirates ja no són el que eren» i que, com no podia ser d’altra manera, havia estat escrit per ella mateixa.

Un conte amb uns dibuixos encantadors que la Mia va explicar de manera molt divertida, amena i participativa. Tot fent una rotllana al seu voltat, els nens i nenes van poder adonar-se que tots som una mica pirates. Tal com diu el conte: «Avui dia és tan fàcil ser pirata! Amb el mòbil i amb les bambes guais, la vida pirata és molt millor!!!»

Un conte que ens mostra els grans contrastos entre l’ahir i l’avui en el món pirata i que destaca el valor de l’amistat.

En acabar, va repartir el punt de llibre de recordatori d’aquest magnífic conte que teniu a la vostra disposició a la Mediateca ja que la Mia ens el va regalar per a tots els nens i nenes de l’escola.

Des d’aquí li volem donar les gràcies per haver-nos fet passar una estona tan divertida!!!