El dimecres 28 de novembre vàrem gaudir tots plegats d’una altra sessió de l’escoltem contes a la mediateca. La representació va ser a càrrec de les nostres alumnes de 6è de Primària: Mireia Abad, Marta Altimira, Júlia Codina, Carla Osuna i Taya Pérez, amb el conte “Els cinc cofres” .

El conte “Els cinc cofres” va ser representat per les nostres alumnes de 6è de Primària: Mireia Abad, Marta Altimira, Júlia Codina, Carla Osuna i Taya Pérez.

Una obra amb molt bon fons, escrita per elles mateixes. Es tractava de trobar cinc cofres per cinc noies que volien fer realitat el seu desig; cal destacar que la majoria dels desitjos van ser pensats per ajudar als altres!.Les nostres actrius van fer una interpretació sensacional, tal i com ja és habitual en elles.
El conte també va tenir actuacions musicals a on van demostrar l’alt nivell de les nostres actrius.
Com sempre decorats, vestuari, maquillatge i accessoris, tot va anar a càrrec de les pròpies alumnes.
Destaquem també l’excel•lent col•laboració de la Cèlia Codina, alumne de 3r d’ESO-A que va fer de narradora.

Una vegada finalitzat el conte van repartir el ja habitual punt de llibre al fidel públic assistent.

Des de la mediateca agraïm i felicitem a les nostres actrius per la seva gran actuació i les encoratgem a continuar per aquest camí.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 19 de desembre. El conte té com a títol ”La història del Pare Noel” a càrrec de: Miriam Fabregat, Itziar Fontans, Nonna Guilà, Mariona Hernàndez, Laura Hinojo, Natàlia Torroglosa i Carla Torrella alumnes de 5è de primària.

Us hi esperem!