El dimecres 26 de març vàrem gaudir tots plegats de la primera sessió de la primavera de l’Escoltem contes a la mediateca . La representació va ser a càrrec de les nostres alumnes de 5è de Primària Maria Alcaraz, Queralt Ciurana, Marina Gonzalez, Carla Michavila, Carla Muñoz, Nona Pitarch, Lluna Riera, Júlia Tort i Mireia Vega.

Va ser un conte molt original que va combinar el misteri, casa encantada amb fantasmes inclosos, reconciliacions i bones obres. El conte representava les aventures d’unes noies molt valentes que s’endinsaven en una casa encantada i es trobaven amb dos fantasmes que l’habitàven. i que al final descobrien que eren només dues nenes que s’havien escapat de casa. Un cop descobert el misteri aconseguien que les nenes fessin les paus amb la seva mare i tornessin a ser una família feliç a més de reconvertir la casa abandonada en una llar per gent sense sostre.

Cal destacar que tot i ser un grup molt nombrós es van entendre perfectament entre elles i totes van fer una gran feina. El decorat, com ja és habitual, va ser fet amb un powerpoint molt encertat que la Carla Michavila, la narradora, anava canviant conforme el conte anava avançant.
La seva esplèndida representació va aconseguir fer-nos passar una molt bona estona a petits i grans.
Per acabar van obsequiar al nombrós públic assistent amb el tradicional punt de llibre de record del conte.
La nostra enhorabona a totes per aquesta magnífica representació que ens vàreu fer.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 30 d’abril. El conte té com a títol: “La torre de Pizza” i serà a càrrec de: Berta Alfonso, Ana Bayona, Sílvia Clapes, Adriana Clapés, Natàlia Fraile, Laura Nieto, Paula Rodriguez, Júlia Romeo, i Bet Yuste.
Us hi esperem a tots!