La primera sessió de l’Escoltem contes a la mediateca de l’any va ser a càrrec de la nostra mestra Àngels Cairó que ens va explicar el conte “El Doctor Submarí”

Els nens i nenes que van venir a escoltar el conte es van asseure al voltant de l’Àngels per poder participar més íntimament i això va establir una gran complicitat.

El conte triat per l’Àngels és un conte que reafirma el valor de la importància d’ajudar-se els uns als altres mitjançant la figura d’un doctor que com diu el títol és un submarí i diferents peixets del fons marí.

L’Àngels és una experta contacontes i venia molt ben preparada ja que una vegada finalitzat el conte, com que tots en volíem més, va treure de la seva bossa dos contes més també molt ben triats, un era “El regal”que profunditza en el valor de les petites però alhora grans coses i el “Que vé el llop” sobre el valor de l’amistat.Petits i grans vàrem passar una estona molt agradable amb una sensació de caliu i felicitat molt reconfortant.

Una vegada finalitzat el conte l’Àngels va repartir el punt de llibre de record entre els assistents.

Volem doncs agrair a l’Àngels la seva participació i felicitar-la per la seva actuació i esperem comptar amb ella en futures sessions.
Us recordem que aquests contes els podeu trobar a la mediateca i en podeu fer el préstec.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 26 de febrer.. El conte té com a títol: “Canvi d’estació” i serà a càrrec dels alumnes de 5è: Núria Carles, Martí Codina, Martina Costa, Jan Chaler, Paula Mulvaney, Helena Queralt, Clàudia Reig i Marta Roqué.