El dimecres 6 de març vàrem gaudir tots plegats d’una altra sessió de l’escoltem contes a la mediateca. La representació va ser a càrrec dels nostres alumnes de 4t de Primària: París Asensio, Martí Codina, Paula Mulvaney, Hugo Muñoz i Paula Rodríguez amb la col·laboració de la Júlia Codina de 6è. Amb el conte titulat :“Amagues alguna cosa?”

El conte el va escriure el Martí Codina però tots els participants hi van aportar alguna cosa alhora de fer-se seu el personatge que interpretaven. La història girava al voltant d’uns objectes que desapareixien en una escola i gràcies a un detectiu privat i els propis alumnes enxampaven els responsables i ho solucionaven plegats.

Com sempre decorats, vestuari, maquillatge i accessoris, tot va anar a càrrec de les pròpies alumnes amb l’ajuda d’alguns pares.
Cal destacar també l’excel·lent col·laboració de la Júlia Codina, alumne de 6è A que va fer de narradora.

Una vegada finalitzat el conte van repartir el ja habitual punt de llibre al fidel públic assistent.

Des de la mediateca agraïm i felicitem als nostres actors per la seva gran actuació i els encoratgem a continuar per aquest camí.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos la propera sessió que tindrà lloc el dimecres 24 d’abril. El conte té com a títol:“La mala sort a Tokio” i serà a càrrec de: Bet Cunill, Bet Gispert, Natàlia Fraile, Helena Iglesias, Júlia Más, Marta Tost i Pau Tost.

Us hi esperem!