El dilluns dia 3 de juny, els alumnes de l’optativa d’educació física de 1r d’ ESO van anar al parc de Vallparadís a practicar dues activitats per acabar de dominar els continguts treballats a l’escola.
La sortida matinal va començar amb l’activitat d’escalada. Els alumnes van completar diferents recorreguts de varies dificultats mentre els seus companys els asseguraven des de terra.

La segona activitat va ser una cursa d’orientació. Els nois i noies havien de trobar el màxim de fites amagades pel parc amb l’ajut d’un mapa. Van tenir tres quarts d’hora per completar tot el recorregut. La cursa va estar molt igualada i un cop acabada es va fer el repartiment de premis. Quina orientació més bona i quins fantàstics escaladors!!!