El divendres 17 i el divendres 24 d’octubre, van venir a l’escola els nois i noies de FUPAR juntament amb els seus monitors i monitores. Aquesta visita és el retorn de l’activitat realitzada el curs passat pels nens i nenes de segon que ara cursen tercer. Les classes del Jan i Trencapins, Pesquis i Baliga, Sergi Grapes i Benet Tallaferro van participar en el taller de judo al gimnàs de l’escola.

Van poder realitzar diferents exercicis seguint les instruccions dels monitors i dels nois i noies, que tenien moltes ganes de compartir aquest esport amb tots nosaltres. Tots plegats van gaudir d’una estona de convivència i d’aprenentatge. Agraïm de nou aquesta col·laboració que mantenim des de fa força anys i estem molt contents de poder viure aquesta experiència.