Els alumnes de 2n i de 3r de Primària van rebre la visita de l’escriptora Mercè Escardó. L’Escola ha participat un any més en el Programa Lletres a les Aules de la ILC (Institució de les Lletres Catalanes), un programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura que permet apropar els escriptors i els alumnes.

Els alumnes de 3r de primària han tingut el privilegi de retrobar-se amb l’escriptora que van conèixer el curs passat per reforçar el vincles entre autors i lectors.

Els Sols, les Estrelles, els Cometes i les Llunes han pogut conèixer en persona, a qui va crear al personatge de’n Jordi que sempre tenia son i al pobre pagès i els seus problemes amb els talps i a la Marta que no rebia la carta de la seva amiga i tants d’altres personatges i històries que ens fan somiar, sentir, emocionar, recordar,… i sobretot gaudir de la lectura. Una trobada molt enriquidora per a tots que ens ajuda a treballar el gust per la lectura i l’escriptura.