Quan fas segon de Cicle Inicial, saps que aniràs a Mossèn Homs a fer els Pastorets. És una tradició! Alguns pares i mares dels nens i nenes que fan segon ja hi anaren i ho recorden amb molta il·lusió!

El curs passat l’Escola Pia de Catalunya va premiar el fet que al llarg d’aproximadament trenta anys, els nens i nenes de segon amb els seus mestres anessin a desitjar un Bon Nadal als avis i àvies d’aquesta residència de gent gran. Aquest curs ens hem preparat de valent i volem agrair la col·laboració d’un actor amateur, alumne de l’escola en Bru Figueras i unes actrius companyes seves als Pastorets del Social ; la Marina Ballarà, la Gemma Farré i la Bet Garrigó. Tots quatre van venir a les classes de segon i van fer una sessió molt interessant al voltant de l’obra dels pastorets i van donar uns bons consells per preparar-se per ser actor i actriu. El seu assessorament va permetre treballar amb les tutores diferents tallers per millorar, el gest, el moviment, les expressions i la projecció de la veu. El dia s’acosta i hem assajat de valent.