Els nens i nenes de 2n de Primària treballem en l’àrea de llengua sobre les Festes Populars i ho fem de la mà del mestre de l’escola, en Carles Llongueras que va ser terrassenc de l’any, cap gros de la ciutat i surt al nostre llibre!

En Carles ens explica totes les activitats que es fan en les festes populars dels pobles i ciutats i també la història dels gegants de Terrassa, ens parla sobre com es fan els caps grossos i ens desvetlla perquè el van escollir a ell.

Quan hi ha festes majors sempre s’han engalanen els carrers, hi ha les festes de foc amb els corre focs i sempre hi ha els balls de nit. També ens parla sobre la Patum de Berga i acabem la xerrada ballant tots junts amb el Carles tocant la gralla.