Un any més hem fet el llançament de les beques pel Senegal a secundària. Un any més compartim amb els nostres alumnes la il·lusió per assolir un objectiu comú: aconseguir que cada tutoria pugui obtenir una beca de 120 euros perquè un nen/a senegalés/esa comenci o continuï els seus estudis. A diferència del nostre país on l’educació és un dret, allà la majoria d’escoles són de pagament i molts alumnes es queden sense una plaça escolar.

Enguany l’Oriol Guerrero, alumne de 3r d’ESO ha fet un audiovisual on queden palesos els diferents estils de vida. El nostre, un món en constant moviment, el seu, on la vida sembla fluir amb un ritme més pausat. Ens dóna un exemple de com de fàcil és que t’enganyin i s’aprofitin de tu si ets analfabet. Després de l’audiovisual, l’Oriol va fer un seguit de preguntes als seus companys amb l’objectiu de fer-los reflexionar.

Els segons grans protagonistes del llançament van ser una representació del grup d’alumnes UNESCO. Ells ens van presentar un ventall d’activitats que s’organitzaran per recaptar diners: tómbola solidària, xocolatada, venda de begudes i pastissos a la jornada esportiva…

Moltíssimes gràcies a tots/es aquells/es que any rera any ens ajudeu en aquesta fita.

Equip d’Acció Tutorial i Pastoral