, ,

Els nens i nenes de tercer preparen el camí cap a Hollywood

Al llarg del trimestre, els alumnes de 3r hem realitzat com a treball interdisciplinari un projecte basat en la metodologia ABP (Aprenentatge Basat en Problemes), titulat “Com podem representar Terrassa a Hollywood? “. Els nens i nenes han treballat organitzats en grup de treball cooperatiu. Cada grup ha investigat i cercat els trets més característics del tema assignat.

Vam tenir la sort de rebre la visita de 6 experts per acabar de complementar la informació. L’objectiu final ha consistit en realitzar diferents curtmetratges presentant els temes. El projecte es va finalitzar realitzant una gala al teatre de l’escola inspirada en els Oscars. Aquest treball ha implicat diferents àrees d’aprenentatge i s’ha afavorit que es desenvolupessin diferents competències com: la comunicativa lingüística i audiovisual i l’aprendre a aprendre. Els alumnes i els mestres han gaudit i s’han emocionat amb cadascuna de les tasques proposades guanyant així curiositat i motivació per conèixer els trets més significatius de la nostra ciutat. Fins i tot el van explicar al senyor alcalde!

Enhorabona a totes i a tots, esperem retrobar-nos el curs vinent amb projectes ben interessants i engrescadors. BON ESTIU!