Els nens i nenes de segon de Primària han anat a la Residència de Gent Gran Torre Mossèn Homs a representar una adaptació dels Pastorets. Ha estat tot un èxit!

La representació és el final d’un projecte iniciat a principis de novembre: els nens i nenes trien el personatge que representaran, participen setmanalment dirigits per les seves tutores en els assajos al teatre de l’escola i també demanen ajuda als companys d’altres cursos per a preparar postals pels avis i àvies. Aquest projecte, forma part del grup d’activitats d’aprenentatge servei i té una llarga tradició a l’escola. Les famílies també col•laboren en el projecte, per tal de recollir obsequis que es regalen als avis de la residència el mateix dia de la representació.

Felicitem als actors i les actrius, als pares i mares, als avis i àvies i a tots els que directa o indirectament han participat en aquest gran projecte. Enhorabona i Bones Festes!