Els nens i nenes de quart iniciaran en breu uns tallers al voltant del tèxtil: La Fàbrica i El Procés de la llana; L’Energia i el Vapor; El Teler; i L’Estampat.

Per iniciar el tema el divendres 8 de març va venir a fer-nos una conferència el Sr. Joan Descalzi, pare d’alumnes de l’escola. Com expert en el tema del tèxtil va explicar-nos el procés que fa una fibra des de l’origen, fins a la confecció d’una peça de roba. Va parlar-nos de l’estampació, el tenyir, el filat …… Fins a realitzar-nos una demostració pràctica. Els nens i nenes van gaudir de les explicacions i van participar activament fent preguntes sobre el que s’havia explicat. Agraïm la seva continuada col·laboració al llarg d’aquests més de 10 anys.