El passat divendres 14 de desembre vam realitzar a la capella de l’escola la pregària voluntària per celebrar el Nadal. Vam trobar-nos a les 8, i com que l’ocasió s’ho mereixia va acompanyar-nos l’Eduard Pini, el nostre escolapi de referència.

Ell ens va fer reflexionar sobre el Nadal des de les diferents matèries que impartim a l’escola. En llengua Catalana el Nadal pot ser el vers, en Ciències Naturals Nadal pot ser el naixement del nen Jesús… tot plegat per arribar a la bonica conclusió que Nadal és bona notícia, felicitat i alegria i que malgrat les adversitats hem de fer que Nadal sigui cada dia. Per acabar vam visionar el videoclip que el cantant Macaco ha realitzat amb els nens i nenes, metges, famílies i voluntaris de la planta d’oncologia de l’Hospital Sant Joan de Déu. Una bona manera d’obrir-nos els ulls a un col·lectiu que cada dia somia, lluita, segueix, es torna a aixecar, busca… un col·lectiu que s’esforça perquè cada dia sigui Nadal! Des de l’equip d’Acció Tutorial i Pastoral us animem a que hi feu un cop d’ull!
Molt Bon Nadal i Molt Bon Any 2013!

Videoclip Seguiremos del cantant Macaco