Diumenge 14 d’abril els nois i noies dels grups de pregària de secundària van anar a l’Escola Pia de Granollers per participar a la trobada dels grups Mou-te de totes les Escoles Pies de Catalunya. La jornada, que simulava la Festa Major d’aquesta ciutat, va girar el voltant del lema ESFORÇA’T i al llarg del matí, organitzats per grups, es va realitzar una gimcana per tota la ciutat.

El futbolí humà, estirar la corda, llançament de rajoles… van ser algunes de les proves que els participants de l’Aplec van haver de superar. Al migdia, i sota un sol esplèndid, es va celebrar una eucaristia al pati de l’escola. Tot seguit, acompanyats del grup musical Mushow els participants, pares i mares, nens, joves, professors,… vam compartir el dinar. Va ser un dia de convivència, amistat, alegria i de molt esforç. Mireu quins capgrossos van fer els alumnes de l’escola dies abans de l’Aplec! Són realment uns artistes!!