El passat dimecres 17 de desembre els grups de pregària d’ESO van viure una jornada de convivència i espiritualitat. A les vuit del matí es van trobar a la capella de l’escola, on van poder gaudir d’uns moments de reflexió i pregària abans d’aquestes dates tan assenyalades de Nadal. L’Eduard Pini, tan didàctic i original com sempre, va preparar una bonica pregària entorn a la figura del nen Jesús. Cada participant llegia una frase sobre Jesús i encenia una llàntia. «Jesús és la sal de la vida, Jesús és la llum quan tot es fa fosc, Jesús té la joia dels nens, Jesús batega en el meu cor…».

Finalitzada l’estona de reflexió els alumnes van anar cap a l’estació d’autobusos i a les 9 van emprendre camí cap a la Mola. L’objectiu; fer un pessebre amb elements de la natura i deixar-lo en un costat del camí que puja a dalt del monestir. Com és tradició, la nit del 24 de desembre, la gent que puja dalt de la Mola a participar de la Missa del Gall, troba al llarg del recorregut, petits pessebres en record del naixement del nen Jesús. Va ser un mati diferent; a l’aire lliure, respirant ben fort els aires de Sant Llorenç i gaudint de la bona companyia ens vam acostar al sentit més espiritual del Nadal.