, ,

Els exploradors de Primària voten els seus llibres preferits

Per fi arriba el dia tan esperat per als exploradors i les exploradores, el de la trobada per fer les votacions i parlar dels llibres que s’han llegit durant el curs.

Tot i ser un projecte totalment voluntari, el concurs Exploradors de llibres té una gran participació d’alumnes, ja que és molt motivador i engrescador. Es tracta d’un projecte creat pel Grup d’Animació a la Lectura del Secretariat de l’Escola Pia de Catalunya i encapçalat per l’escolapi Sadurní Tudela, que és un expert en lectures i que cada any ens visita i ajuda en la Trobada d’Exploradors, la qual cosa volem agrair-li des d’aquestes línies.

Després de l’emocionant recompte dels vots entre els nostres exploradors i exploradores, us podem dir que els llibres guanyadors per nivells dels Exploradors 2016-17 a Terrassa són els següents:

3r Primària: Las aventuras de la familia Melops de Tomi Ungerer
4t Primària: Ennuvolat amb risc de mandonguilles de Judi Barret
5è Primària: La invenció de l’Hugo Cabret de Brian Selznick
6è Primària: maneres de viure per sempre de Sally Nicholls

Un any més, felicitem tots els participants i esperem retrobar-vos el proper curs amb moltíssimes ganes de llegir. Bon estiu!