Els darrers 16 i 18 de desembre van tenir lloc al teatre de la nostra escola els dos concerts de nadal de l’Escola de Música.

En el primer concert, el de dimecres 16, van actuar tots els nens de sensibilització i iniciació (P5, 1r i 2n), que van cantar diverses cançons de temàtica nadalenca sota la direcció de la Laura Pérez i el Reinaldo Osorio i l’acompanyament de la Carmen Ossorio. També van actuar les orquestres de percussió (Jaume Gironès), el grup de flautes (Oriol Guerrero) i el combo (David García).

El segon concert (divendres 18) va estar protagonitzat pels alumnes més grans: el grup de guitarres (David García), el grup de clarinets (Xema Martínez), les corals de cicle mitjà i superior dirigides pel Reinaldo Osorio (amb la Carmen Ossorio com a pianista) i la Jove Orquestra (Alberto Arbej i Xema Martínez), que va tancar el concert amb tres nadales conjuntes per orquestra i cor.

Totes les actuacions van anar perfectes i van ser molt aplaudides pel nombrós públic que va omplir de gom a gom la sala els dos dies. Des d’aquí, moltes felicitats a tots els joves músics participants i el nostre agraïment a tots els professors i responsables dels grups que van fer possible els concerts!.