El dijous passat 7 de març els alumnes de tercer van visitar el Museu Etnològic de la Gabella d’Arbúcies. Aquesta activitat està relacionada amb l’àrea de medi i el tema dels sectors de treball. La visita, que va ser guiada, va constar de dues parts: visita de les sales i visualització d’un audiovisual.

A les sales es va veure principalment una exposició relacionada amb els oficis propis de la vila i els objectes i eines que s’utilitzaven. També es va observar el procés que van seguir els oficis artesanals fins arribar a la industrialització.

Un cop acabada la visita es va anar al Parc de la Corbadora a dinar i a jugar una estona. Va fer un bon dia i els nens i nenes van tornar molt contents a l’escola.