El dijous 21 de març es va realitzar la prova CANGUR . Aquesta prova és un activitat impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières. La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Hi ha quatre nivells: 3r, d’ESO, 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat. En tot el territori de parla catalana la prova Cangur del 2012 va mobilitzar més de 28000 alumnes.

40 alumnes de la nostra escola , entre 3r , 4t eso , 1r i 2n de batxillerat hi van participar.

Tots van sortir molt contens i satisfets de la prova. Els desitgem molta sort a tots .