El passat mes de març, 53 alumnes de 1r,2n,3r i4t d’ESO van participar a les proves Cangur de matemàtiques.

Les proves per 1r, 2n i 3r d’ESO es van realitzar a la sala d’actes de l’escola. Durant una hora i quart la sala es va convertir en una aula magna, on els nois i noies van resoldre problemes de raonament i lògica de diferent grau de complexitat segons l’edat.

Els alumnes de 4t d’ESO es van desplaçar a l’escola superior d’enginyers de la ciutat on juntament amb alumnes d’altres centres van resoldre les 30 preguntes que es proposen a la prova.

La prova Cangur, coordinada per la Societat Catalana de Matemàtiques, és una activitat que es marca com objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

El passat 3 de maig vàrem fer un petit acte al teatre per entregar els diplomes de participació i felicitar-los a tots per els bon resultats obtinguts .
N’estem molt satisfets: d’uns 71.000 participants d’ESO, 12 dels nostres alumnes han quedat classificats en la franja dels 6% millors resultats!!