Els alumnes de Cultura audiovisual (1r i 2n Batxillerat) de la modalitat d’arts van fer una visita comentada a l’exposició que sobre Stanley Kubrick es fa al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona). L’exposició repassava la trajectòria creativa del director novaiorquès Stanley Kubrick (1928-1999), des dels seus anys d’aprenentatge com a fotògraf a la revista Look, aturant-se en els seus dotze llargmetratges, fins als seus projectes nonats o encomanats a la responsabilitat d’altres cineastes.

La mostra feia un recorregut cronològic per l’obra d’un geni del cinema, creador d’obres mestres en una gran diversitat de gèneres cinematogràfics. Tota la carrera del director estava documentada i representada, des dels seus inicis amb curtmetratges documentals fins a la seva última pel·lícula, Eyes Wide Shut (1999) o obres mestres com ara 2001: una odissea de l’espai (1968), La taronja mecànica (1971), Barry Lyndon (1975) i The Shining (1980).

L’exposició aportava un bagatge molt interessant de cara a la formació actual dels alumnes de la modalitat d’arts i també pensant en els estudis que puguin cursar posteriorment al Batxillerat. Un dia de cinema molt ben valorat pels alumnes i pel professorat acompanyant.