El dimecres 13 de novembre tots els alumnes de Batxillerat han anat a veure el musical “1714, crònica d’un setge” al Jove Teatre Regina de Barcelona, obra que intenta explicar de manera intel·ligible el que va passar a Catalunya ara fa vora 300 anys. És un bocí de la nostra història que molts tenim present un cop l’any, l’11 de setembre, però sense saber realment què representa, quin és l’origen de totes aquestes celebracions. L’obra intenta explicar aquest origen a través del teatre musical i de manera força assequible.A l’espectacle s’han explicat els motius, les raons, les intrigues, les traïcions i els interessos que van abocar el nostre país a una situació tan extrema. A les portes del tricentenari de l’11 de setembre del 1714 aquesta obra ha aportat als nostres alumnes elements que els permetin tenir un millor coneixement de causa del nostre passat per poder tenir criteri a l’hora de plantejar-se el que pot ser el nostre futur. L’espectacle ha estat molt ben valorat tant per part dels alumnes com dels professors. Ha estat un dia diferent a les portes de la setmana de controls trimestrals de la darrera setmana de novembre. Per cert, molta feina i sort per tothom!.