El dimecres 5 de febrer tots els alumnes de Batxillerat de l’escola han estat universitaris per un dia. Dins del programa d’orientació professional de Batxillerat han realitzat una sèrie de visites per conèixer de primera mà l’ambient universitari i rebre informació útil que els permeti decidir amb millor coneixement de causa, un cop acabada l’etapa, quin seran els estudis que cursaran posteriorment. En concret, els alumnes de 1r de Batxillerat han assistit a la Jornada de Portes Obertes de la UAB, on han pogut assistir cadascun d’ells a dues xerrades al llarg del matí a triar entre una molt variada oferta de graus.

Els alumnes de 2n de Batxillerat han anat a visitar centres específics en funció de les seves inquietuds (ESDI, ESCAC, Blanquerna, Ciències de la Comunicació, ESADE; Hospital General de Catalunya, Institut Químic de Sarrià, La Salle, EET-ETSEIT). Ha estat una primera aproximació al que per a molts d’ells serà el seu entorn habitual els propers anys,