Aprofitant les imminents eleccions al Parlament de Catalunya, el dimecres 21 de novembre s’ha realitzat a Batxillerat una jornada per acostar els alumnes a la realitat històrica de Catalunya, fent una visita al Parlament, centre neuràlgic de l’activitat política del país, i una ruta guiada centrada al Parc de la Ciutadella per conèixer “in situ” esdeveniments remarcables de la història de Catalunya : la Guerra de Successió, l’Exposició Universal, etc. La visita al Parlament ha permès veure també l’operatiu de TV3 per cobrir la jornada electoral del 25 de novembre.

Al llarg del matí tots els alumnes de batxillerat han ocupat literalment el Parlament, doncs de manera excepcional ham ocupat totes les visites disponibles. Els alumnes han pogut seure als bancs dels diputats, fet poc habitual segons ens han comentat els guies, i des d’aquestes butaques han pogut seguir una interessant explicació del funcionament del nostre sistema parlamentari.