El passat divendres 28 de març els alumnes de 5è van assistir a una conferència sobre el jazz a la Sala d’Actes de la nostra escola. En aquesta ocasió la xerrada la impartia el José Aladid, un jove músic, saxofonista, compositor i professor de jazz, nascut en un petit poble d’Alacant. La xerrada anava sobre la història del jazz, des dels seus inicis fins als nostres temps, i s’intercalaven explicacions amb audicions musicals i amb la interpretació de diverses peces amb el saxo.

Aquesta activitat oferta pel Servei de Promoció i Innovació Educativa de l’Ajuntament de Terrassa té l’objectiu d’apropar aquest estil a les escoles i coincideix amb el Festival de Jazz que se celebra a la nostra ciutat.

Al final de la xerrada els alumnes van poder fer una bona pila de preguntes al José sobre el món del jazz i sobre la seva experiència com a músic.