Entrega de la recaptació dels 1.200€ de la Tarda Solidària per a l’Associació Polseres Candela, per a la investigació del Càncer Infantil

Ser capaços d’aportar el nostre granet de sorra per una bona causa: la investigació del càncer infantil. Aquest és el gran repte que ens hem plantejat els alumnes de cinquè en l’itinerari: “El somni dels valents, somiem amb ells?”.

En aquest itinerari d’aprenentatge hem treballat l’aparell circulatori, la sang, els seus components. A partir d’activitats reals i molt pràctiques hem imaginat el funcionament de la sang dins el nostre cos.

En un segon bloc hem conegut les malalties que afecten a la sang i, en concret, la leucèmia infantil. Ens ha visitat el Jan, un alumne de l’escola que ens ha explicat de primera mà com va passar tot el procés de la malaltia. També ha vingut la Pilar, mare de l’Albert, alumne de segon de primària, i ens ha explicat com van viure tot el procés de la malaltia, com els va canviar les vides i com es van decidir en col·laborar en una associació per investigar el càncer infantil; concretament, Polseres Candela. Ha estat una experiència molt enriquidora i ens ha donat moltes ganes de treballar i ajudar a totes aquestes famílies!

La seva experiència ens ha colpit molt, per això hem volgut col·laborar amb l’associació Polseres Candela. Amb ells vam organitzar una Tarda Solidària, amb berenar fet per nosaltres mateixos. També vam fer una gran tómbola, venda de polseres Candela; fetes i dissenyades per nosaltres. La Tarda Solidària va ser fantàstica,  tots vam demostrar el nostre compromís implicant-nos d’allò més! La participació de tota l’escola ha sobrepassat totes les previsions i entre tots hem recollit 1200€ que hem donat íntegrament a l’associació Polseres Candela.

Volem agrair la participació i col.laboració dels alumnes de cinquè i de les seves famílies, per fer, d’aquest itinerari, un aprenentatge que recordarem sempre!!