Som la 3a Promoció Batxibac i marxem a Nantes! Allà fem una total immersió lingüística en FRANCÈS i alhora gaudir d’una ciutat vibrant, cosmopolita, creativa i única. Nantes representa la reinvenció en l’art, l’arquitectura, i el disseny. Vivim amb famílies nadiues i ens acull l’escola Blanche de Castille, un centre pioner i de renom a tot el país, que ens acull i acompanya en les activitats acadèmiques. Parlem, escoltem, sentim i gaudim de 10 dies plens d’emocions totalment franceses!

El currículum del batxillerat català-francès (Batxibac) contempla un intercanvi i una estada a França a més d’un mínim de 10 hores setmanals, cada curs, impartides en llengua francesa. Aquesta modalitat, que incrementa les opcions de futur dels joves perquè aporta una doble titulació, la del batxiller propi i la del baccalauréat (batxillerat francès) possibilita als alumnes poder estudiar tant a les universitats espanyoles com a les franceses i també dels països francòfons. L’Escola Pia és pionera a la ciutat perquè el curs passat va graduar els primers alumnes en aquesta modalitat amb un 100% d’aprovats.