,

El país se’n fa ressò! 1r Premi = beca IQS+Viatge al MIT

Des de l’IQS Barcelona ens citen i graven per difondre la noticia a nivell estatal. I és que els vídeo de les nostres alumnes Alba Terzán, Marina Pla i l’Anna Ortiz que il·lustra la presència dels elements de la taula periòdica a la vida quotidiana d’una adolescent ha guanyat el primer premi del Concurs ‘Aquí hi ha química’, d’entre més de 70 vídeos.

I també els mitjans de la ciutat ens entrevisten, graven i fotografien! El professor Dídac Roig els explica d’on va sortir la iniciativa i la vinculació amb l’Institut Químic de Sarrià. Volia anar més enllà de la matèria tractada a l’aula, aconseguir que els estudiants sabessin aplicar el seu contingut a la vida real i demostrar la quantitat de química que hi ha a les nostres vides. I junts ho han aconseguit!

Aquest reconeixement es materialitza amb una beca per l’alumna, per cursar el primer any del grau en química o enginyeria química a l’Institut Químic de Sarrià i un viatge als Estats Units per al Dídac Roig on podrà seguir nodrint-se de ciència visitant el Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Vols veure la notícia a Canal Terrassa?