, ,

El Nadal omple la nostra escola de moments inoblidables!

Les festes de Nadal són una molt bona oportunitat per desenvolupar projectes interdisciplinaris i basats en la companyonia i la il·lusió tant pròpies d’aquests dies. Aquest és el cas del projecte Els Pastorets de Mossèn Homs que han representat els nens i nenes de 2n de Primària amb la inestimable col·laboració de les seves famílies.

Compartir l’alegria i la màgia d’aquestes dates amb els avis i àvies de la ciutat ja fa anys que es una fita imprescindible i enguany l’hem materialitzada fent una cantada de nadales a la residència Sant Josep Oriol i convidant als residents de la llar Vapor Gran al concert de Nadal de Primària.

Per a les famílies de l’escola els nens i nenes d’infantil han representat la 5a edició del ja tradicional pessebre vivent. Emocionats i molt ben caracteritzats els grans de l’etapa (P5) ens han fet retornar al record d’aquells dies viscuts a Betlem.